Masde018 ilk gebeliğimde 8 haftalıkken kürtaj işlemi yapıldı. Korkulacak bir şey yok, hafif sedasyon verip uyutuyorlar sizi, uyumanız ile uyanmanız bir oluyor, ben uyandırdıklarında ne oldu ne zaman olacak falan derken geçmiş olsun işlem bitti dediler. Sonrasında hafif ağrı, hafif kanama oluyor. Ertesi gün normal hayatına dönüyorsun.