Kubraaaaa 8.ayımdayım sanırım bu durum kişiden kişiye değişiyor okuduğum kadar... ancak ortak nokta bende birşey almamaya çalıştım
... boyum 170 olmasına rağmen 75 kilo ile hamile kaldım malesef ve şu an 90 kiloyum... göbekten değil basen ve bacaklardan genişledim ama yaz dönemiydi altıma lastikli pantolonlardan aldım hâla karnımı tamamen kapatan pantolon hamile kilodu vs giyemiyorum aşırı rahatsız ediyor normal külot aldım ama azcık büyük beden... göbeğimi çok ortaya.çıkartmayı çok sevmiyorum ben o yüzden geniş uzun eşofman üstü aldım salaş giyiniyorum ilk başta şişko gibi görünüyorum yani 😁😂 ama mevsimede bağlı...kışa denk gelseydi ne yapardım bilmiyorum şimdide serinlikle panço atıyprum üstüme toplasan 3 4 parça ancak almışımdır..oda zaruretten... kilo verdikten sonra istediğim herşeyi alcam güzel güzel giyincem dolabımı baştan düzcem gibi hayallerim var😂😂 hayırlısı