gamzosgamzos Ae1226 benim bebeğiminde kalbinde parlaklık vardı çok şükür doğdu şuan 9 buçuk aylık bir sorun yok
gamzosgamzos Ae1226 korkmayın içinizi ferah tutun doktorum çok şık karşılaştığımız bir durum demişti inşaAllah sizin bebisinizdede bir sorun yoktur 🤲
Ae1226 gamzosgamzos banada öyle dendi aslında taramalar da temiz ama işte insanın içinde bir şey oluyor :)
Ae1226 Mtoksz ayrıntılı da yaptirdim orda ki doktor da olabiliyor geçer dedi aslında ama işte annelik duygusu farklı oluyomus
Mtoksz Ae1226 bana sadece o değil neler neler söylendi 1 aydır iki gözüm iki Çeşme ama Allah’a güveniyorum inşallah sorun olmayacak
Kubra_56 Benimde ikinci gebeliğim ikili testinde sıkıntı çıktı perinatoloji ye gittim ordaki doktor kalbinde parlaklık var dedi fetal eko önerdi onu yaptiricam inşallah bir sorun çıkmaz