Hanımlar bebegim erken doğdu premature yoğun bakimda biberona alisti emmiyor ve sütüm de yetmiyor mama ile destekliyorm ilk başta aptamil aldik cok gaz yapti sonra hipp markasina geçtik bugün esim hipp keçi sütlü almis kullanan varmi premature de sorun olurmu yorumunuz nedir çok teşekkür ederim