Ben ✋ zaten myomlarım var bütün hamileliğim ağrılı ve iki büklüm geçti normal doğum yapmaktan korkuyorum aynı zamanda normal doğumun sonraki komplikasyonlarını istemediğimden sezaryen olucam yarın anesteziye görüşmeye gidicem hatta spinal düşünüyorum bakalım 24 Ocak 39+3 te olacak tarihimiz öyle