havhaz34 Arkadaşlar biliyorsunuz ki keratin saç diplerine yapılmıyor hamilelik de yapmakta sakıncalı mı bilemedim bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz?
iremcannn1907 havhaz34 kimyasal olduğu için doktorum tavsiye etmemişti. Sadece deriye işleyip işlememesi önemli değil soluma açısından da yasak bazı şeyler
havhaz34 funnymummy bende okudum ama diplere gelmiyor bide kendim yapmam balkonda maske ile yapsam bilemedim
iremcannn1907 havhaz34 kaç haftalıksın canım? Doktoruna danışıp yap derse yap olmadı. Ama çok ağır kokuyor keratinler ben riske girme derim 🙄
havhaz34 iremcannn1907 21 haftalık cnm. Bakalım bu ay sonu gideceğim kontrole sorarım inşallah yap der