Etkinmhmt Kızlar bugün detaylı ultrasonumuz vardı 21+4 haftalığım şuan doktor sağ böbreğimde 8 mm sağ bobrekte büyüme olduğunu söyledi her hangi Bi sorun yok dedi ama yaşayan var mı genede Bi sormak istedim ağrı oluyordu bazen karnımda ondanmis
Tiiffany Etkinmhmt agrı karında değilde böbrek sag veya solda olur. Ağrısı kişiye göre değişir ama genelde dayanılmıcak gibidir. Sancı gibi saplandımı kalıyor. Ne yatabilirsiniz ne kalkabilirsiniz. Bebek büyüdüğü için baskı yaptıgından oluyor. Bazı gebelikte geçiyor bazısı kalıcı oluyor. Takibini yapın lütfen sonra sıkıntı olmasın size. Benım geçici olmustu sonradan düzeldi ama ağrısı çok fenaydı
Etkinmhmt mine3444 ya sağ tarafta dedi doktor ama benim karın çevremde genelde Bi ağrı vardı doktora gidince soracaktım hani bu ağrı neden oluyo diye detaylidada söyleyince doktor ondan olur dedi o şekilde
Simsekaaysegul Detaylı ultrasonda benimde o şekilde çıktı yani 5 mm gibi birşeydi sürekli kontrol ediliyor umarım ve inşallah geçer doğumdan sonra tabi ki doktorlarda net birşey söyleyemiyor. Bu arada benim bebeğim erkek sizinde öylemi ?
Etkinmhmt Simsekaaysegul bugün doktora gittim üroloji doktoruna yönlendirdi perşembe günü inşallah ona göstericem sonucu takip edilcek sürekli dedi kadın doğum doktorum
Simsekaaysegul Etkinmhmt bize hiç öyle söylenmedi gittiğim iki prof. Peritanoloji doktorları anne karnında müdahale olmaz dedikleri için doğum sonrasına bıraktılar
Etkinmhmt Simsekaaysegul anladım acaba sizin düşük riski falan mı vardı perinatoloji riskli gebelikler ya ondan mı ki