34haftalik hamileyim çok çok afedersiniz popodan bugün kan geldi biraz hafiften yanma gibi hissediyorum. İnternetten baktım hamileliğin son zamanlarında bağsur yada o bölgede çatlak olabiliyormuş bebeğe bı zarari yokmuş öyle yazıyordu başına gelen varmı ? Varsa sizde nasıl oldu bi zarari oldumu ? Nasıl gelişti hep bı korku hep bı korku yaşadım su zamana kadar Rabbim Sağlıkla kucağıma almayi nasip etsin insallahh