Merhaba dün aksam çam sakuray gebelik kontrolune gittim. Kadin doğum acilden giriş yaptik. Ful ebelerden olusan bi kitle vardi yaklasik 5-6 kişiydiler… sanirsin doktor!! Yemin ederim tam 7 kisi dogum etmek icin sira bekliyordu hepsinin açılmasi vardi.ebeye Bi tane kadin 6 cm acilmasi oldugunu soyledi ebenin tepkiside şuydu yüksek"neyi bekliyosun dogum etmek icin gitsene baska hastaneye sanki hastanemi yok " boyle bi tabir asla kullanmaya haklari yok.
Nst e baglanicak iki kisi vardik ben ve yanimda oturan kişi. Yine bi tane haddini bilmez bi ebe hic bi sekilde kadina seslenmedigi halde bi anda yuksek ses tonuyla Bİ SAATİR SENİ CAGİRİYORUM YA DUYMUYOMUSUN dedi. Şahsen soyluyorm bunu bana yapmis olsaydi ben hersekilde hakkimi savunurdum…. Evet şuanda bu platformda çogu annenin gucu ozelde dogum etmeye yetmeyebilir. Eger aklnizda BÇSHastanesi varsa bunlari goz onunde bulundurun ona gore hakkinizi savunun 🙏