Ankara bilkent şehir hastanesinde ikili tarama testinin raporunu bize vermiyorlar mı bilgisi olan var mı arkadaşlar bana 1/400 dediler özel biyerde tekrar test yaptırabilirsiniz dediler orasıda yüksek Bi tutar söyledi aynı durumu yaşayan varmı 1/400 kötü mü yanii yardımcı olurmusunuz kafama takıldı çok