Gulsahmesut Sevgili hamisler 39+4 günlük hamileyim pazartesi doktor kontrolüm var aslinda ama size de sormak istiyorum afedersiniz ic camasirimda akıntıdan farkli olarak su gibi islaklik oluyo bebegin sıvısı mi siziyo acaba diye endiselendim aynisini yasayan varmi acaba
Gulsahmesut Sumeyyye yok terlemede farkli oluyodu hissediyorum ayni akinti gibi siziyo sonra islaklik oluyo sancim da yok bi sorun olur mu acaba pazartesiye kadar beklesem
Deletedmom434 Gulsahmesut eğer suyunuzsa tabikide beklemeyin bebeğin kesesi açılıp su geldiği için enfeksiyon kapma riski var