Merhaba kızlar, ben yumurta çatlatma iğnesi yaptırdım geçen ay,bu ay bir kaç hamilelik belirtileri yaşadım (miğde bulantısı,kusma falan) , 19u regl günüm dün ve bu gün pembemsi lekelenme oldu + regl sancısı gibi sancılarım var.Hamilelik ola bilir mi? Yoksa regl habercisi mi?