Yagmursnr
Doktorunuz nstye gönderiyor, ayri bi odada. Oraya uzaniyorsunuz, hemsire kemerli olan 2 küçük cihazı biri bebeginizin olduğu noktaya öbürünü de rahminin oraya fazla sıķmadan bağlıyor. 20 dk filan sadece uzaniyorsunuz öyle. Kalp atışlarını duyuyorsunuz. Kağıt veriyorlar size. Orada 3 ritim var. Biri bebegin kalp atışı, biri hareketleri biri de rahim kasılması. Sonucu doktora götürüyorsunuz o da fikir sahibi oluyor zamani gelip gelmedigine dair