hunilimom Habibe-78 75 ne 😂😂 97 ile hamile kaldım 8 kilo ile doğuma gittim dikkatli beslenince fazla almıyorsun
Baharks hunilimom Bi şey sorucam aldığın 8 kg doğumdan sonra gitti mi kimisi öyle diyor yaklaşık 9.5 kg bebegin kilosu eşi ödem vs.miş doğumdan sonra iniyor kilo sizdede öyle oldu mu?
hunilimom Habibe-78 ilk doğumda 25 kilo alınca bunda aşırı dikkat ettim ekmek pilav makarna fela yemedim bol su içtim
Barilay 108 ile hamile kalmıştım bulantılardan iştahsızlıktan 4ayda 102ye düştüm şuan 38+4üm 109oldum. Yani hamile kaldığımın 1 kilo fazlasıyım ama bende asla kilolu hamile kalmak istemiyordum🤦🏼♀️🙄
Habibe-78 hunilimom bende yemiyorum onları iştahım yok zaten su içiyorum bol bol zaten suyu çok içen bırıyım normalde de zorlanmıyorum
Aysenurkacarr123 85 le hamıle kaldım bulantı kusmalardan 80 e dustum 36 haftalıgım 85.5 oldum bnım ınsulın dırencım vardı kan degerlerıne baktır kullandığım ılaclar bana kılo aldırmadı doktorum doguma kadar kullanıcaz kılo almaman lazım dedı
Senametinn 76 ile hamile kaldım. Şuan 31. Haftam 85 olmuşum. Sıkma canını zaten doğurduğun an 5-6 veriyormuşsun. Doğum sonrası da emzirme döneminde terleme vs ile. Birazcık da dikkat ederiz veririz. Bebeklerimiz sağlıklı olsun. Anayız olur o kadar boşverin. 🙂
2_evlatyolda Habibe-78 ben ilk oğlumda 76 ile hamile kaldım 90 ile Doguma gittim dogum sonrası 85 oldum sıkı Bi diyet yaptım oğlum 5 aylık olunca 69a düştüm şimdi yine hamile kaldım evdeki tartım 74 75 gösteriyor ama iğne ve ilaçlar dan hemen ödem oluştu yani diyeceğim bebeklermiz saglıklı olsun insan isteyince verir kilo ne ki
hunilimom Baharks evet direk gitti canım 8 kilo ilk doğumum da 25 kilo almıştım doğumdan 5 gün sonra 14 kilo gitmişti
Zehrabyrm Habibe-78 ben ilk gebeliğimde 69 ile hamile kaldım 90 la doğuma girdim. Doğum sonrası 8 kilo gitmişti. Kuzum 6 aylık olduğunda eski kiloma bir iki kilo kalmıştı. Sonrasında kendim çok kilo aldım. Şimdi yine hamileyim bu sefer ikiz 78 ile hamile kaldım şuan 29 haftalık gebeyim 10 kilo aldım. Bakalım bunu sonu ne olur
Mervetnl Habibe-78 72 ile hamile kaldım en son geçen hafta gittiğimde 83’tüm boyum 174 falan 30+4 üz daha yolumuzda var. Hamilelikte yemekle kilo alınmıyor bitek hormonların çok etkisi oluyor o yüzden siz normal beslenin. Kilo konusunuda çok takmayın veriliyor artık eskisi gibi değil hiç bir şey insanlar doğuruyor 2-3 ay sonra eski kilosuna dönüyor 😇
berceste5155 Habibe-78 canım senin kilon fazla değil canını sıkma ben 89 kiloyla hamile kalmıştım toplamda 7 kilo aldım doğuma kadar. Canımın istediğini abartmadan yedim her gün yürüyüş yaptım bebeğim için sağlıklı beslenmeye dikkat ettim.
Habibe-78 berceste5155 çok güzel moraller veriyorsunuz hepınız teşekkür ederim hersey hepımız için güzel olur ınsallah