Safiyenurrr Haftadayım karnım çok gerginleşiyor hiç rahat edemiyorum gaz sancı gibi sancı giriyor sizde de oluyor mu?
Edafmo Safiyenurrr bende 32+4 olacağım birazdan gaz sancısı gibi değil de daha çok bebek hareket ederken ciddi sancı giriyor sol boşluğuma canım çok yanıyor
zuhaall Safiyenurrr benimde aynı özellikle bugün ayaktayken normalde hareketleri hissetmezdim şimdi hissediyorum bir de öyle bir vuruyor ki sanki sağ boşluğumdan çıkacak gibi kasılma değil ama toplanıyor karnım sertleşiyor sanki o an daha çok ağırlaşıyor gibi geliyor bana sanırsın 15 kiloyu taşıyorum karnımda
Kubrabsyg45 Safiyenurrr bende 32 normalde hareketlidir ama şu birkaç gündür daha da hareketlendi. Herkes hareketi azalır dedi ama ben çözemedim. Duşta çok sertleşiyor birde yürüyünce 😐
Safiyenurrr Edafmo aynen bir de o da var sağ bazen sol boşluğum agrıyor tekmemi atıyor anlayamıyorum ki
Babykalamar 33+4 um bugun kontrolumde sordum bebek bi yerde toplaniyor gibi sanci giriyordu karnim sertlesiyordu nst de sancim cikmadi doktorum cok normal artik bebek buyuyor tekmesi toplanmasi canini acitir dedi. Normalmis kizlar
Safiyenurrr Kubrabsyg45 benim ki hep hareketli evet özellikle yürüyünce çok sertleşiyor bu haftalar da çok yormamak lazım kendimizi