Uges2015 @Seydo54 öyle bir kanun yok kızlar. İşyerine bağlı bu durum. Kamu kurumunda çalışıyorum bizim işyerimizde doğum öncesi rapor bittiğinde, doğum sonrası rapor bittiğinde 2 ayrı şekilde yatıyor. Devletten alma zorunluluğunuz yok özelde doğum yaparsanız özel hastanedeki muhasebe işliyor raporu