Deletedmom_1003 Kızlar 3 aylık olduk ama gaz sancılarından yılmış durumdayım doğduktan 2 gün sonra başladı sancılar bazen kriz tutuyor sancılardan o kadar tükendimki saçımı başımı yolasım geliyor artık daha ne kadar sürcek bu süreç erkek bebek
3babymom Deletedmom_1003 bı ⅚ aya kadar gaz sorunu tamamen kalkmış oluyor 4 aydan sonra azalıyor erkeklerde kızlara göre daha fazla gaz oluyo zamanla duzelicek inşallah sabretmek lazım ben de aynı sizin gibiym 4 aylık oldu ama hala gazdan kivraniyo