Gonca4297 7+6 günlük hamileyim var mı bizimle beraber olan hamisler? 😊 Nasıl geçiyor,nelere dikkat ediyorsunuz?
Nurdan11_ Gonca4297 7+5 bende 🥰 midem çok bulanıyor yemek yiyorum birşeyler içebiliyorum ama yemek yapmak işkence gibi geliyor. Gündüzden akşama kadar çalıştığım için eve gelince halim kalmıyor genel anlamda iyiyim. Her akşam süt içmeye çalışıyorum meyve tüketmeye çalışıyorum ve portakal suyu sıkıp içiyorum 🥹 sen neler yapıyorsun
Nisa46 Gonca4297 İyiyiz çok şükür mide bulantısı vs yaşamadığım için çok da entrikalı geçmiyor açıkcası yememe içmeme özen gösteriyorum o kadar🌸
Susu_09 Gonca4297 bol bol gaz sancısı çekiyorum gaz yapick hiç birşey yemiyorum ama çok sıkıntılı iki gündür
Gonca4297 Nurdan11_ Sana kocaman bir maşallah diyeyim o zaman🧿 Ben hiçbirşey yiyip içemiyorum açıkçası cok kotu bir durumdayım 7/24 midem bulaniyo ve kusuyorum. Acikcasi suan hicbirseye dikkst edemiyorum insallah gecer. 😞 Üzülüyorum insallah o benden beslenebiliyordur bisey yiyip icemesem de..
Gonca4297 zeynozey Ohh maşallah 🧿 Bizde de tam tersi uykusuzluk problemi var bence tadını çıkartın:))
Nurdan11_ Gonca4297 sanada kocaman maşallah 🧿🥰 neleri var halimize şükürler olsun. Geçecek bu günlerimiz inşallah ☺️
Tubaemirmustafa Gonca4297 bizde 7+1 günlüğüz ikinci gebeliğim sürpriz bi gebelik 🙈 şükür iyiyiz ama arada mide bulantım oluyor beslenmemede dikkat etmeye çalışıyorum ☺️
Akdere_44 7 haftalığız biz de mide bulantısıyla tiksintiyle geçiyor üstüne bir de griple savaşıyorum 1 haftadır yine de buna şükür
Gonca4297 SerenCn Sen bendensin o zaman malesef bende de çoğu var :/ Ve bazen isyan ediyorum sanırım istemeden çünkü hayat kalitem düştü hicbisey yapamıyorum Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah
SerenCn Gonca4297 evet bazen öyle oluyor :( ben de devamlı yatıyorum hiç bir şey yapamıyorum baş ağrım oluyor arada, halimize çok şükür diyelim bu hafta son olsun bu durum 💓