Doktor kolik teşhisi koydu mu ?
Kolik çok farklı bir şey oğluma kolik teşhisi koyuldu Almanya’dan özel damla getirttik yine fayda etmedi.
2 güne bir hastanedeydik çocuk ağlamaktan suratı yemyeşil oluyordu karnı şiş gergindi Uyurken bile ağlamaklı uyuyordu, bu belirtiler 7-8 ayda geçti.
Çocuk oturup oynarken bile ağlıyordu.
Sırt üstü yere yatırmak hayaldi sürekli kucaktaydı.
Acile gidip gele tüm personeli tanıyorduk.
2gün gitmeyiz 3.gün gitsek nerde kaldınız diyorlardı
Ağlamaktan artık çocuğun sesi kısılıyordu uykuyu unuttuk bir yardımcı abla tutmuştuk
Hepimiz psikolojik olarak etkilenmiştik Kesinlikle ne ilaç ne damla hiçbir şey ifade etmiyor tek ilacı zaman.
İnsallah kolik değildir.
Kolik bu anlattıklarından cok farklı doktor tanı koyması lazım
Her bebeğim kolik diyip sana tavsiye verenlere inanma kolik kendi kafalarına göre koyacakları bir teşhis değil doktorun koyması lazım.
Bitkisel şeyleri doktoruna danışmadan kesinlikle yapma onun bebeğine iyi gelen senin bebeğine iyi gelmeyebilir.
Doktorum zaten ne yapman gerektiğini söylüyor kesinlikle doktora götür bitkisel şeyler uygulama