Bahar3521 arkadaşlar kaçıncı haftada onyzd zofer kullandınız ben 6. haftada başladım ama bugün başka bir doktora gittim o da sakın içme bebeğin organları ilk 3 ay oluşuyor çok zararlı dedi ama bana iyi gelen tek ilaç oydu🥺
arirangg Bahar3521 Ben de 7. Haftada zofere başladım. Bıraktığım zaman günüm çok kötü geçiyor, kusuyorum. Doktorum bırakma diyor.
gl12cn34 Bahar3521 5+6 da başladık 3 gün önce benimde ciddi bulantılarım vardı doktor verdi kullanıyorum suan bende
Gonca4297 Mide bulantisi icin verilen bi ilac herhalde tam bilmiyorum ama bende suan 7+6 hamileyim. Bikac gun once asiri mide bulantisindan gittigimde zofer ekliceklerdi seruma fakat haftasi küçük diye eklemedi bilmiyorum acikcasi zararli mi :/
Adaderen2808 Benimde hamileliğim çok sıkıntılı geçti 19. Haftalara kadar da zofer kullandım ben ve bana en iyi gelen oydu doktorum herhangi bir sakıncası yok dedi bulantım devam etseydi de kullanabilirsin demişti bana şimdide de 5 aylık oldum ama çok şükür geçti
Adaderen2808 Adaderen2808 Bahar3521 arirangg Ben başta farklı bir ilaç kullandım tabi o etkilemedi hiç sonra doktor değiştirdik o süre içinde ve doktorum zoferi verdi direk
Bahar3521 arirangg benim de doktorum iç demişti şimdi başka bir doktora gittim o da ilk 3 ay içme dedi ne yapacağımı şaşırdım ama iyi gelen tek ilaç o 😔
arirangg Bahar3521 Ben de 3 ayı yeni doldurdum. Ama dediğin gibi ilk 3 aylık dönemde de içtim çünkü gerçekten başka hiçbir şey işe yaramıyor. Ama canım bunu sürekli kullanıp doğum yapanlar var. Bir sorun yaşayanı görmedim. Öyle olsa bizim de doktorumuz yazmazdı