Bengum Kızlar 37 den beridir bebeğin hareketleri çok azaldı doktorum sabah öğle akşam 10ar kere ayrı ayrı hissetmen gerek demişti fakat tüm günü toplasan 10 kere ancak hareket ediyor evham oldum sizin bebekleriniz nasıl
Hamideersin Bengum 38+2, yım bugün doktora gittim bebeğin hareketlerini say 10 kere olmalı dedi ama toplammi ayrı ayrı mı sormak aklıma gelmedi
2022bebeki Bengum Yerleri daraldı çok normal bizimki de eskiden kıpır kipirdi ama artık bir tarafa toplanıyor ayak diriyor hıçkırık tutuyor vs. Doğuma hazirlik yapıyor bebek demişti doktorumuz hiç hareket etmezse esas problem,🌺
kbralya01 Bengum bende bugün 38 oldum 3 gündür hareketleri azaldı endişeleniyorum ama araştırdığım kadarıyla normalmiş artık. Yine de tuhaf geliyor tabi daha 4-5 gün öncesine kadar çok hareketliydi 😏
Nursemother Bende bazen çok iyi hissediyorken bazen az hissediyorum neye bağlı değişiyor bilmiyorum ama
Hilye Benim doktorum da günde 10 hareket etmesi yeterli, yeri daraldığı için bu haftadan itibaren hareketleri azalır demişti. Biz de 38. Haftadayız bu arada
GAYENUR25Ravza Keşke biraz benim oğlumda sakinleşse bir yere toplanıyor karnımda tam kendini bıraktı rahatladım derken tekmeler havada uçuşuyor