ilkanneyim06 Kızlar evde kapalı balkonum çok küçük çamaşır seremiyorum yer yok iki kişi yanyana zor durur bu yüzden eve seriyorum ama 2 günde zor kuruyor bazen kurumayıp nemli koku yapıyo bebeğimizin doğmasınada haftalar kaldı bu yüzden bi kurutma makinası almak istiyoruz fikirlerinize açığım
Aysek53 ilkanneyim06 Arçelik 910KMG model 9 kilo kurutmam 1 yıldır kullanıyorum nefis bişey al katla koy dolaba tavsiye ederim
Dilarakilic ilkanneyim06 beko km80 8 kg kullanıyorum ben. Çok memnunum. Hem ısı pompalı olduğu için kurulumu da basit. Tavsiye ederim
Sellmaseellma Dilarac bende beko aldım ilk hafta çok iyiydi içinde koku kapsülü var giysilere veriyordu kokuyu 1 ay olmadı daha şimdi kokuyuda vermiyor ve giysiler kurutulurken sanki o oda havasız nemli kalmış gibi ağır kokuyor sizdede böyle oluyormu nem kokusu felan
Sseennaa ilkanneyim06 ben bosch aldım. Fiyatları nispwten daha fazla diger ürünlere göre ama servis agını düsünürek böyle hareket ettim. Bir de bosch ve siemens beyaz esyalarda hep yüzüm güldü. Aldıgımı uzun müddet kullanayım mantıgıgnda hareket ederek bosch derim cook memnunum..
Benannemioluyorum Geçen hafta Beko km1010 aldım, indirim de vardı, çok memnunum iyi ki almışım diyorum, cumartesiden beri 10 makine atmışımdır 😀
Asilinannesiezgi Bende de aynı sorun vardı evimde balkon yok 1 ay oldu arcelik 1010 marka kurutma makinası aldım cok memnunum tavsiye ederim
Akdeniz0134 Siemens var bende 4 yıldır kullanıyorum arkadaşımın bosh hiç memnun değil 3 saatte bile nemli çıkarıyor diyo ama benm 1saat 30 dk katla dolaba koy memnunum tavsiye ederim 8 kg benm
Dilarakilic ilkanneyim06 kurutma makinalarında 2 çeşit varmış. Isı pompalı ve yoğuşmalı. Isı pompalı olanların en önemli özelliği enerji tasarrufu olarak A++ ve üstü olmaları. Diğer bir özellik de kurutma işlemi sırasında çıkan suyu kendi depolama haznesi var, orada biriktirmesi. Yoğuşmalı olanlar çıkan suyu tıpkı çamaşır makinesi gibi gidere atmak zorunda. Bu yüzden gider olmayan yere kurulamıyor. Ama ısı pompalı olanları iki şekilde de kullanabildiğin için istersen salona bile kurdurabilirsin yani :)
Feyzaclk ilkanneyim06 hepsi aynı. Gücünüzün yettiğini alın. 3 bin liraya aldım yazın hoover marka çok iyi kurutuyor. Şimdi 8 olmuş saçma bi şekilde🤷🏻♀️
Damla ilkanneyim06 bende çok araştırdım geçen ay burda arkadaşlara da danıştım en son beko km 99 da karar verdim 1 aydır kullanıyorum her şeyi denedim yorgan beyazlar siyahlar nevresim o kadar memnunum ki anlatamam daha önce neden almadım diye kendime kızdım defalarca Bi şans verin bence
Feyzaclk Dilarakilic benim yoğuşmalı diye biliyorum ama suyu dediğiniz gibi haznesine depoluyor. Bu bilgiden emin misiniz