14+2 hamileyim bebiş 3-4 gün ilerden gidiyor kızlar özellikle son birkaç gündür kasık bölgemde bi kasılma hemen ardından da baya içerisi bomboş gibi bir gevşeme oluyor bazen pıt pıt atıyor damar atması gibi bazen de sanki içerde bir şey katıyor gibi hissediyorum düzenli değil ama genelde uzandığım zaman falan oluyor emin olamadım bebek hareketi olabilir mi