Cgla93 SGK Toplu para ödemesi oluyormuş doğum izmi ücreti diye nasıl oluyor başvuru nasıl yapılıyor ya alan var mı acaba bilgi verirseniz mutlu olurum🥰
Sirkelimon Cgla93 çalışan hamilelerin doğum öncesi ve sonrası aldığı 16 haftalık rapor parası. Çalışıyorsanız eğer rapor almanız yeterli çalışmıyorsanız alamazsınız
Nurdan11_ Cgla93 çalışıyorsanız bir yerde alabilirsiniz. Çalışmıyorsanız alamazsınız. Eğer yeni işe girdiyseniz geriye dönük 90 gün priminiz olması gerekir.
ballibocek Cgla93 hastaneden alacağınız bir rapor var, hastanenin SGK anlaşması olması herekli yani bunu yazacak hekimin. İş yeri muhasebesinde veriyorsunuz, onlar sisteme yükleyip bildirimini yapıyor, ben öyle yaptım en azından