26+3 haftalik hamileyim inanılmaz derecede boğazda acılık var bide acı su gelmesi .Hıc bisey yiyemiyorum. Uyuşamıyorum.Dokdor gaviscon verdi hiç etki etmedi bende aynı devam ne kullanabilirim başka ne iyi gelir .Diger gebeliklerimde hiç böyle bisey yoktu o yüzden ne iyi gelir bilemedim