poyrazin_annesi28 ben 22. Haftada girdim canım herseyine bakıyorlar detaylı bir şekilde bakan doktor anlatıyor bana bakıcam şimdi sorun varsa o an anlatıcam yoksa en son değerlendirme yapacağım dedi baktı bi sorun çıkmadı son olarak bi de değerlendirdi ekstra sonuçlarımı birde kendi doktoruma gösterdim bi tanede net bi fotoğrafını verdi