Esram_lina bende öyleyim yarın 3 gün olacak adetten 2 gün önce erken gebelik negatift bugün ilk idrarla değil öğlen kaset negatifti yarın da olmazsam ilk idrarla yine erken gebelik deneyeceğim belirsizlik insanı çok yoruyor yoksa da adet olayım en azından diyorum hiç şaşmaz normalde hep 15 i bi geçen ay 16 sıydı kaset testlere cok guvenemıyoruö ancak belli haftalıkları gösteriyor o yüzden 2 gün önce adetten yaptıgım erken gebeliği de ilk idrarla yapmamıştım bi umut diyorum