Kızlar cumartesi doktora gittik doktor bacak arasından bir şey göremiyorum kordonda üst tarafta kız gibi duruyor ama kesin diyemiyorum ilerleyen haftalarda erkek olabilir dedi ah ben bir ümitlendim bir tane oğlum var inşallah yanılma olmaz da doğrudur 😅 siz de kaçıncı haftalarda kız dedi sonra erkek dedi mi bunu merak ediyorum bu da bizim minik tahminde yaparsanız eğer sevinirim 🥰

