Oznrgngr Kızlar doğuma 18 gün kaldı kızım olacak. Kız bebek erken gelir diyorlar. Siz ne zaman doğum yaptınız ? Kaç gün kala geldi ?
Hamideersin Oznrgngr kızı erkeği farkeder mi bilmiyorum ama ilk oğlum 38+1 de doğmuştu şimdi ikinci oğlumu bekliyorum 38+2 deyim
2bebeannesiii Oznrgngr Kızımın 40+5 haftalıkken doğması 😂 gerçi oğlumda 40+3 haftalıkken doğdu 😂 kısaca bebeler ne zaman isterse o zaman geliyolar 🤷♀️
Nazlitokgoz Bebisinannesi23 bende 40 haftalık oldum kızımı bekliyorum ama hala kanala girmemiş sizin ne zaman kanala girmişti acaba ?
Bebisinannesi23 Oznrgngr yok sadece 39 da arada yalancı sancım oldu hafif hafif sonra 40+4 te gece bianda kasılmalarla beraber suyum geldi ve o şekilde doğuma gittim .
Oznrgngr Hamideersin saymayım bakmayım diyorm ama cidden ne olacak ne zaman gelecek diye insan bekleyip duruyor
Oznrgngr Ozgeomur valla herkes bir şey diyor oğlan her gelir diyorlar kız erken ama ne olursa hayırlısı olsun
2023bebegim Oznrgngr ben inanmıyorum şahsen ilk kızım 36+1 de doğdu sonraki kız ve oğlum 42 üzeri doğdu bakalım bu ne zaman gelecek yalancı sancılarım çok oluyor maf etti beni 37 bitti bakalım hayırlısı
2023bebegim Oznrgngr ben doğumlara 2 ay kala bugün kesin doguracam diyorum çok sancılarım oluyor bugünde o gunlerdendi heran dogura bilirim dedim o derece belirtiler vardı
2bebeannesiii Oznrgngr Her ikisinde de doğumdan bi gece önce geldi sancım . Tek fark oğlumda doğum yapcağım günün sabahı nişanımda geldi , bi kaç gün öncesi lekelenmem olmuştu onu nişan sanmıştım ve oğlum kızımdan kolay doğdu 😂