Tugcelb bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktorum normal doğum sırasında bebeğe bulaşma ihtimali var bence riske atma dedi çocuk doktoru da aynı şeyi söyleyince bende sezaryeni kabul ettim,teşekkür ederim bu arada hepimiz sağ Salim çocuklarımızı kucağımıza alırız inşallah 🙏