Sureyya1 tabi yazarım bilgi veririm size ama ben rahim incelmesinden önlem amaçlı hastaneyede kaldım 1 gece yanımda dogum yapacak bi bayan vardı açılması ve agrısı olana kadar 5 kat dogumhane riskli gebelik bölümünde kaldı sonra açılması olunca da 4 cü kata indirdiler dogum haneydi galiba yeni dogan kıyafetleride oraya veriliyormuş dogum zamanı ögrene bildiğim bu kadardı ☺️