ayseuarslan Kızlar bugün kontrolümüz vardı. 33+4üm. Kilo 2322 gram çıktı. Boyu da 46 cm. Sanki biraz tontiş mi ya 😅 doktor iyi dedi gerçi ama. Daha zaman var yani. Sizlerin kaçtı bu haftalarda 🥰
Sudedemirer Bende dün acile gitmiştim 33+4 şuan 2.305 gram doktor ilerde gidiyor boyu kilosu gayet iyi dedi
ayseuarslan Sudedemirer Aynıymış. 😊 Daha zaman var ya acaba dedim çok mu kilosu. Ama artı-eksi de olabiliyor ortalama kilo veriyorlar.
Sudedemirer ayseuarslan aynen öyle kimisi yanlış bile ölçülüyor ama yinede iyi bence doktor bana öyle dedi
Sudedemirer ayseuarslan iki hafta kadar ilerde olması normal karşılanıyor daha fazlası biraz sıkıntıymış
ayseuarslan Sudedemirer Ama bunu bende dinlemiştim 2 hafta geri veya 2 hafta ileri normal karşılanıyor.
ayseuarslan Buse-ozdmr Benim 32de 1750 civarıydı. Ama 1 hafta geriydi. Birden kilo aldı birden göbeğim daha da büyüdü haftasına geldi bende anlamadım. 😊 Değişiyor sürekli yakalıyorlad bir şekilde haftalarını. Gelişimleri devamlı oluyorda sıkıntı yok.