Kızlar internetten baktım e bebekte Ege baby nin 4 in 1 diye bir anne yanı beşiği var, çok beğendim , trendyolda daha pahalı. Yorumlar iyi. Aranızda alıp kullanan var mı ? Artık almak istiyorum, görmeden almak riskli ama e-bebeğe gittim hiç model yoktu ellerinde, genelde olmuyormuş zaten . Lütfen alan varsa bi yorum yapsın 🙏