Kızlar merhaba 37+1 hamileyim şuan bebeğimin suyu 4 cm kalmış ve doğumu başlatmak için yatış yapilcak şuan hastanedeyim ama açılma veya ağrı falan yok suni sancı ile normal doğum denicekler büyük ihtimalle benimle aynı şeyleri yaşayan varmi çok korkuyorum nolur rahatlamaya ihtiyacım var biraz destek bekliyorum aynı şeyi yaşayanlar nasıl geçti çok zor muydu