1melekannesiii Kızlar Kocaeli belediyesinin süt parası veya süt yardımı için nereye ve gebeliğin hangi sürecinde başvuru yapabiliyoruz bilen var mı? 😀 Ben Gebze’de yaşıyorum 🙋🏼♀️
Anne4141 1melekannesiii merhaba.ben kendim basvurmadim.saglik ocagindan basvuru yapilmisti.msj geldi.hamileligin son 3 ayi ve dogumdan sonra 3 ay olarak gecerli toplam 400 ₺ ediyormus.gelen msj da adres de yaziyor
umudum321 1melekannesiii 28 haftalık olunca sağlık ocağı kayıt yapiyo sana mesaj geliyo kendin gidip isu binasından kartı aliyorsun daha dün aldım 450tl yatiyormus bir hafta on gün içinde medikal Park hastanesinin yanında hemen isu binasi
minik_koala_ve_annesi Basvuru mu yapmak lazim kizlar esim dogumdan sonra ptt sordugunda e devletten takip edin demis hangi sayfadan takip oluyor bolmiyorum
hunilimom minik_koala_ve_annesi hamileyken 28. Hafta da sağlık ocağı sizin adiniza başvuru yapıyor belediyeden gidip alıyorsunuz doğumdan önce 3 ay ve sonrası 3 ay yatıyor
babyboymomm Mesaj gelmiyor kızlar bana da gelecek dendi ama gelmedi 41 kart bakiye sorgulama yazın Google ordan bakabilirsiniz
umudum321 babyboymomm gerçektende sorguladım yatmış para Perşembe günü almıştım bir hafta on gün içinde yatar dediler sayenizde beklememis oldum çok teşekkür ederim 🌸
hunilimom minik_koala_ve_annesi salı günleri oluyor golcukte sadece ayrı bı bölümü var belediyeye sorun guvenlik gösterir hemen
AhuMtl peki sadece süt mü alınıyor o kartla ben gebzedeyim aradığımda oradaki geçerli marketlerden alışverişinizi yapabilrsiniz dediler istediğimizi alabildiğimizi söylediler de emin olamadım