950 TL muayene ücreti diye biliyorum. Ali beye detaylı için Ekim ayında gitmiştim, güler yüzlü, ilgili, ayrıca çok naif bir doktor kesinlikle tüm sorularınızı içinizi rahatlatarak cevaplıyor bebeğin tüm gelisimini organlarını size anlatarak inceleme yapıyor. Fotoğraflarını ve detaylı ile ilgili raporlarını hem size elden büyük boy iki adet fotoğraf ve dosya şeklinde teslim ediyor hemde wp tan yüksek kalitede atıyorlar birde üstüne mail olarak gönderiyorlar aynı dosyaları 😊 ücreti belki artmistir bilemiyorum ama kesinlikle o parayı verdiğinize değiyor.