3kuzuAnnesiyim Ekimde hamile kaldim daha bilmiorum ama ekimde hamile kalip temmuzda doguracaklar erkk gibi😊
2prensesannes Hazıran da gebe kalıp cinsiyeti erkek olan varmı benim doğuma az zaman kaldı cinsiyet yok piyasada yada bu ayda kalıp kızı olan
3babyannesy 2prensesannes Haziran 1 son adet tarihim, oğlum olacak devletemi gidiyosun net bişe diyen olmamis
Kelebek2112 2prensesannes ben haziranda hamile kaldım canım hayırlısıyla 23 gün sonra kızım doğacak 🥹🙏🏻
Deletedmom_116 Tgc0616 Benimde dahil çevremde hep erkek bebekler oluyo yeni senennin bebeği eerkek bence