Baharihsan Kizlar hayırlı akşamlar tavuk ve et yiyince hep afedersiniz cikariyorum simdi oyle oldum acaba onlardan kaynakli mi kolay kolay cikartmam ben çünkü
Papatyaseverrr_ Baharihsan normal bende tiksinmistim et ve tavuktan kokusuna bile thahammul edemiyordum son aylara dogru yemeye basliyosun rhaatsiz etmiyor
Emanetimi_bekliyorum Baharihsan ben 7. Aydayım hala tavuk yiyemiyorum eti 6. Aydan sonra yemeye başlayabildim o da nadir