tugbacomez97 Merhaba bende 20lik diş çekimi yaptırmak istiyordum. Dişçim önce doktorumdan izin almam gerektiğini söyledi.Doktoruma gittim,bu yüzden düşük yapanlar oldu ben o yüzden izin vermiyorum, riske atmayın sabredin dedi.. Bende riske atmak istemiyorum çektirmeyeceğim