balbadem1 Bir de üst üste negatif görmedim. 30 unda testim silikti kan 1.20 idi, 1 inde daha belirgindi 12.58 ile öğrendim canım. Beta 2 günde artıyor varsa zaten o yüzden 2 gün sonra tekrarlamıştım ♥️ Hayırlısı olsun halkında tez zamanda sağlıkla nasip olsun