Boncukveannsi Kızlar kapı süsü yastık, isimli hastane çıkışı, magnet, çikolata bu tarz şeyler yaptırdınız mı? Yapacak olanlara fikir olmuş olur yaptıranlarınız varsa 🥰
Sevgimom Boncukveannsi hastane çıkışını ght_babyshop sayfasından yaptırdım kapı susunude atölye selcukum sayfası ikisindende memnun kaldım tereddütsüz sipariş verebilirsiniz
Edafmo Boncukveannsi kapı süsü minik_atolyem, isimli takım lohusa_takimlari sayfasından. İkisinden de çok memnunum🥰💕
Summerwine Boncukveannsi bugün kapı süsü siparişi verdik magnet yerinede tema vakfının fidan bağış kartlarını düşünüyoruz ☺️
Tbayram Boncukveannsi Biz kızıma kapı süsü yaptık eşimle beraber bir de çikolata yaptıracağız onun dışında isimli herhangi birşey yaptırmadım☺️ Ben çok sevmiyorum her yerde isimli şeyleri şapkasında zıbınında battaniyesinde her yere yazıyorlar tercih meselesi ama biz bu ikisinde yaptırdık sadece💖
Tbayram Boncukveannsi Evet içinizde kalmasın eğer heves ettiyseniz yaptırın ilerleyen zamanda keşke yaptırsaydım demekten iyi☺️
AyazArya Bende bunları yaptırdım isimli olarak çokta memnumum oğlumdada aynı sitelerden yaptırmıştım 😍