Rose4960 öncelikle geçmiş olsun 💐 ben de 17 haftalık hamileyken bir gün baktım ki durduk yere bir şişlik var. Sonraki gün ağrı yaptı ama ağrıdan ağladım saatlerce. Aynı gün hastaneye gittik acısına dayanamadığım için. Genel cerrahi muayene etti ve hemen apar topar ameliyata alındım. 10 dakika falan sürdü, lokal anestezi yapıldı, o iğneler can yakabiliyor bir de uyuşukluk geçince sancı oluyor. Yaklaşık bir hafta kadar lekelenmem oldu ama o da normalmiş. 8-9 ay geçti ve hiç daha ağrım sızın olmadı. Kökten çözüm için ameliyat şart