Hayalmi benim ilk Doğum Üniversite hastanesinde oldu, şimdikinide kısmetse şehir hastanesinde yapmayı planlıyorum nasip artık.. ben yoğun bakım olan yerleri tercih ediyorum eğer Özel düşünmüyorsam. Tedbirli olmak önceliğim. Bide ortam içime sinecek. Doktoru çokta takmıyorum canımı sıkan olursa bende onların canını sıkıyorum ne yapabilirlerki! ilk doğumumda bana bir söyleyene bin söyledim haklı olduğum içinde tabi. Sonra gelip benden halallik istediler ☺️ yinde de dua edecez Rabbimiz iyilerle işinin ehli ve işini seven Kişilerle karşılaştırsın🤲🏻🥰