zemberekkusu Merhaba hanımlar 20+2 deyiz üç gündür bu salgınla mücadele ediyorum inanılmaz şiddetli bir öksürük var halsizlik var ilaç da kullanamıyorum ne tavsiye edersiniz?
piiremsesinannesiii zemberekkusu ay bende aynı şekildeyim mafolfum ya 3 gündür inşallah en koşa sürede atlatırız
zemberekkusu Benim iki gündür çok şiddetli öksürüğüm var öksürük peşine de kusuyorum ne yemek yiyebiliyorum ne ilaç içebiliyorum 5 aylık bebeğim sadece parol içiyorum