Kan sonuçlarım iyiydi gebelik zehirlenmesi yoktu fakat hipertansiyon sebebiyle alındı ilacla dusmuyordu düştüğünde 150-95 oluyordu o sebeple alındı yoksa herşey yolundaydı böyle olması gerekiyormuş diyorum bugün yine 100 gram vermiş 2680 Gr düştü anne sütüyle beslenmeye başlanmış inşallah biran önce toparlar