Merss ElifDuruu Benimde öyle olacaktı hiç oturmadm sürekli yürüdüm hareket ettim 1.5 cm açıklık oldu . Ertesi gün doğurdum. Darısı başına inşallah
Gulsengulsen ElifDuruu 41 den sonra tehlikeli olmuyor mu bi şekilde bwbeğin doğurtulması gerek diye biliyorum
Yarenay ElifDuruu bacım aynı durumdayız napıcaz böyle bende 40+ 5 m ne gelen var ne giden valla artık ağlamak istiyorum 😭
Yarenay ElifDuruu bende çarşamba günü acilden hastyaneye giricem ama yatırırlarmı bilmiyorum çünkü son gittiğimde açıklık falan yoktu
ElifDuruu Yarenay bende de açıklık yok sancım da yok sadece 4,5 gündür karnım agrıyor hafif bi şekilde 30 dk agrıyıp geçiyor
Seymaa15 ElifDuruu aynı durum bende de 40+5 herşeyi iyi dedi doktor perşembe tekrar çağırdı gidip gidip geliyorum ama birşey yok henüz daha