Bade0022 Nagihannn789 bebekte bir problem olmaz sadece ilaçlarıni düzenli kullan ki atak gecirme atakların ateşlenme şeklinde oluyorsa ateş bir tek aşırı yükseldiğinde sorun yaratıyor o kadar colcisin kullanabiliyoruz gebeyken oyuzden korkma
Mysmrt Nagihannn789 merhaba ben de Behçet hastasıyım 35 haftalığım kaç yıldır ilk defa vajinal aftlarım oldu bikaç gündür sorun yaşıyorum ama ilaç kullanmıyorum