Ilkfur yarın ikinci gidişim olacak kısmetse . geçen ay gittiğimde doktor yoktu asistan doktor baktı ama çok tatlı ve ilgiliydi. Bu sefer başka doktora aldım randevu tabi oda ordaysa yazarım nasıl biri olduğunu buraya 🥰 ALLAH iyilerle karşılaştırsın hepimizi🤲🏻