Sinemozy yinehamile evet normalde bende çift yönlü istiyodum ama zaten puset var 6 ay zaten bebek arabasında bana dönük takılı olcak ben bunu e bebeğe gidene kadar düşünemedim bı an orda çalışanlar da aynısını anlattı belli bı süre sonra etrafı keşfetmek istiyo bebekler dediler cazip geldi traveller gerçekten çok ağırdı hemde extra parçası oluyo ben zaten yer kaplamasın istiyodum sürüşü flan da çok hafif çok güzel kibar ve şık içime sinerek aldım memnun olmana gerçekten çok sevindim inşallah bizde memnun kalırız çok teşekkür ederim dönüşün için🌸
Momyyyrabiss Mzg_15 evet gerçekten öyle travel sistemler çok güzel gözüküyor işimizi görsün de o bize yeter inşallah da çok ağır değildir herkesin dediği gibi
Findukli_Lokum Gizemm44 daha kullanmadık, inşallah bebiş gelince kullanıp göreceğiz, ama sağlamlığı ekstra hediyeleri olması güzel düşünebilirsiniz, Hepsiburada 18 yorum vardı biz aldığımızda sonrasında memnun kalan epey yorum gördüm
Gizemm44 Findukli_Lokum evet 95 yorum olmuştu 4bine düşmüştü bizde aldık travel sistem çok yer kaplıyor ve ağır diyorlar o yüzden tercih ettim inşallah memnun kalırız 🌸
tubablgl Momyyyrabiss Joie litetrax 4 aldık puseti ile birlikteydi e bebek te kampanyası vardı malzeme ve gövde olarak çok kaliteli kabin olanlar yanında çok güvensiz gelmişti bize bunu tercih ettik ☺️
Fundaaaaa Momyyyrabiss çok zor çünkü biryere çıkmaya kalksan benek çanta parça parça araba 3. Bebeğim yolda bu zamana kadar kendime yaptığım en en en büyük iyilik doona oldu 2 yaşında oğlum var bebek gelene kadar ona kullanıyorum doonayı. Çocuk içinde yatarken bebek arabasını koluma geçirip merdivenleri rahatla inip çıkıyorum 🙈