Goktugc Hnfaskr kendi isteğiniz doğrultusunda mı oldunuz yoksa zorunlu sezaryen mıydı süreci anlatır mısınız rica etsem bu arada Allah evladınıza uzun ömür sağlık versin🥰🥰
Hnfaskr Goktugc amin çok teşekkür ederim. yok ikinci doğumum zorunlu sezeryan oldum. 10 gün öncesinde doktorum gün vermişti. Dün akşam yatış yaptik bu sabah doğum yaptım. Herşey yolunda ilerledi çok şükür 🥰
Bus-K13 Hamideersin ilgi alaka nasıldı biraz sert davranıyor doktorlar birşey sormakta çekiniyorum açıkçası
Bus-K13 Sezeryan olmasının sebebi neydi bende gelişim geriliği var benimde zorunlu sezeryan bebeğin gelişim durumuna göre her an yatış yapabiliriz diye söylediler haftalık kontrole gidiyorum biraz tedirginim o yüzden
Hnfaskr Bus-K13 ilk dogumum sezeryan olduğu için buda mecburi sezeryan oldu. Ben ters birine rastlamadım hic. Bu konuda biraz hassasım ona rağmen memnunum
Hamideersin Bus-K13 yani şöyle ki bazı doktorlar kendi bilgi verirken bazıları vermiyor ben vermedikleri zaman soruyorum mesela kilosu ne kadar başı aşağıda mi vs vs normal bı şekilde terslemeden cevap veriyorlar
Hnfaskr Gayeglekru evet var ama para ödenmiyor. Daha çok enfeksiyonu olanları felan alıyorlarmış. Bide kime denk gelirse sansa